 | ČLÁNKY - Články / Informácie |
| |  | | | |  |
| | | | | | | | | | | | |  | |  | | | Kesko Racing Team dúfa v body z Prešova
V rámci úvodného podujatia slovenského šampionátu v rally nevyšla premiéra nového Kesko Racing Teamu tak ako by si všetci priali. Teraz prichádza čas na reparát.
Určite si ešte spomeniete, ako Juraj Keszi s Paľom Helméczym museli odstaviť ich Seat Leon TDi už na druhom test Miskolc Rally. Pri rozhovore s nimi ešte nebolo celkom jasné čo sa vlastne pokazilo, dnes však už posádka ovláda presnú príčinu poruchy. „Po odtiahnutí Seatu domov sme ho rozobrali a zistili sme utrhnuté oba homokinetické kĺby. Neviem si dodnes vysvetliť prečo odišli zároveň obidva, ale je to fakt, ktorý treba prijať. Predpokladám, že to bolo únavou materiálu. Objednali sme preto nové kvalitnejšie, avšak tie nám ešte neprišli, tak Prešov pôjdeme so sériovými. Keďže som si nebol istý či náhodou nedostala zabrať aj prevodovka, pre istotu sme ju nechali tiež skontrolovať. Tá by nám mala prísť v týchto dňoch,“ vysvetlil Juraj Keszi poruchu, ktorá posádke Kesko Racing Teamu nedovolila bodovať v rámci úvodnej súťaže sezóny.
Počas nadchádzajúceho piatku a soboty však už odštartuje druhé kolo Majstrovstiev Slovenska v rally. To sa bude konať v Prešove, kde súťažiacich čakajú náročné rýchlostné skúšky. „Prešovská rally sa mi vždy páčila. Dúfam, že aj v tomto roku sa podarilo organizátorom pripraviť dobré a náročné rýchlostné skúšky. Dúfam, e naše auto teraz vydrží a nám sa bez problémov podarí získať kopu bodov do celoročného zúčtovania. Plánom nášho tímu bolo nasadiť do súťaže ešte jedno auto, ktorým mala byť Škoda Fabia v rukách Fera Fuska, ale keďže sa nám nepodarilo zohnať k nemu spolujazdca, Kesko Racing Team budem opäť reprezentovať iba ja s Paľom. Držte nám palce, nech technika vydrží a my sa môžeme tešiť v cieli z dobrého umiestnenia,“ ukončil rozprávanie Juraj Keszi, jazdec a manažér Kesko Racing Teamu.
Ako sme už spomínali, XXI. Rally Prešov odštartuje počas piatka a soboty v metropole Šariša, pričom súťažiaci musia v rámci tejto súťaže zdolať celkovo dvesto kilometrov dlhú trať, v ktorej je už zahrnutých aj takmer deväťdesiat kilometrov rýchlostných skúšok. Nielen meno víťaza, ale aj to ako sa darilo posádke Kesko Racing Teamu sa dozvieme v sobotu (3.mája 2014) podvečer.
Miro Majláth
| | |  | |  | |
| | |
| | | | | |
1. |
Grzyb |
161 |
2. |
Drotár |
152 |
3. |
Kukučka
|
125
|
4. |
Majerčák |
99 |
5. |
Chvála
|
85 |
6. |
Hanuš |
81
|
7. |
Valoušek
|
75 |
8. |
Béreš ml.
|
72 |
9. |
Trencseny |
67
|
10. |
Cserhalmi |
65
|
1. |
L Racing s.r.o. B |
268
|
2. |
Drotár Autošport |
266 |
3. |
L Racing s.r.o. A |
196 |
4. |
Subaru Komárno RT |
111
|
1. |
Kundlák |
145
|
|
2. |
Haluška |
131
|
|
3. |
Švec |
128
|
|
4. |
Vrábeľ |
94
|
|
5. |
Šablatúra |
67
|
|
6. |
Debnár |
69
|
|
7. |
Polovka |
65
|
|
8. |
Pazderák
|
55 |
|
9. |
Revák |
39
|
|
10. |
Kacvinský |
30
|
|
| | | | | |
|